pondělí 18. dubna 2011

Raut

Minule jsem se zmínila o víkendové služební cestě na hory. Pořádali jsme tam docela velkou akci, mimo jiné s rautem.
Se šéfovou jsme byly moc zvědavé, jaká exotika se na bufetových stolech objeví, protože jsme ze seznamu zaslaného hotelem vybraly mimo jiné položky MOZARELA S RAJČATY či CHUTOVKY, ale i naprosté exotické perly – HOŘTICE, ROZBIF a DREZÍNKY.
Zejména na poslední lahůdku jsem se těšila, protože u nás v kraji už před rokem zrušili pravidelné vlakové spoje, ale na přejezdech nechali stopky. Asi pro jistotu, aby se automobilista náhodou nesrazil s drážním vozidlem ošetřujícím drážní těleso proti korozi, jako se před nedávnem přihodilo jednomu důchodci. I já se pořád těším, až nějakou drezínku potkám, ale ať se snažím, jak se snažím, pořád nic. 
Bohužel jsem ji nepotkala ani na tom rautu, ale aspoň mě pobavila kuchařská čeština.

Žádné komentáře:

Okomentovat